Aplicatia se incarca
Comanda acum: 0751.266.266 (Luni-Vineri 8:00 - 16:00)

Vedem lumea ca pe un loc mai bun, in care oamenii se sustin si se respecta unii pe ceilalti. Vedem relatia cu clientii si cu angajatii ca un angajament corect si cinstit. Credem ca prin blandete, devotament si fermitate putem avea un impact in jurul nostru.
Nu suntem perfecti, avem multe lucruri de invatat, implementat, schimbat, dar daca si tu crezi in viziunea noastra si crezi ca poti sa aduci o contributie te asteptam alaturi de noi!

 

Cofetaria BOMBO angajeaza lucrator comercial. Cautam persoana cu experienta in vanzarea produselor alimentare. Ne dorim ca noua noastra colega sa fie zambareata, amabila, sociabila si neaparat sa ii placa sa respecte normele de igiena si curatenie. Oferim respect, mediu de lucru placut si corectitudine. Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Salariu fix+ bonuri+ comision din vanzari.

Suntem un lant de cofetarii cu laborator propriu, 5 locatii si distributie locala.In februarie anul 2022 am deschis locatia cu numarul 5 in Kaufland Tractoru. Dorim crestere pe partea de distributie locala, retaileri ( key account-uri), zona de food ( din KAufland), iar ca plan de viitor este dezvoltarea unei game de prajituri si torturi congelate cu care sa dezvoltam un sistem de francize. Pentru a reusi aceste lucruri avem nevoie de oameni alaturi de noi care isi doresc cresterea impreuna cu noi. Suntem o companie mica momentan cu resurse limitate, dar ne dorim dezvoltare si pentru acest lucru dorim oameni care au aceleasi dorinte , crestere treptata, constanta si sigura, cu o atitudine pozitiva si deschisi catre provocari diverse(deoarece nu sunt putine). Cautam manager pentru cofetariile noastre care va avea ca obiectiv cresterea vanzarilor si a profitabilitatii/locatii, cat si responsabilitati pe partea administrativa. Cautam o persoana care sa isi gestioneze timpul cat mai bine, nu impunem un program de lucru, deoarece cofetariile sunt deschise zilnic, de la prima ora pana seara, iar persoana responsabila de managerizarea acestora o sa fie nevoita sa verifice locatiile in diferite intervale, iar in caz de controale sau avarii neprevazute sa poata rezolva situatiile in cel mai rapid mod posibil. Rolurile pe care le vei prelua nu sunt putine, necesita o buna organizare si o mare implicare intr-o perioada in care tensiunile si provocarile vin din toate partile. Cea mai mare responsabilitate este crearea unei echipe omogene si crearea de evenimente care sa apropie personalul din subordine si sa dezvolte o cultura in care oamenii se sustin si se respecta unii pe ceilalti - Se lucreaza pe baza de obiective, termene clare de realizare proiecte, consecinte in cazul nerealizarii taskurilor si activitatilor - Cautam coleg/a ce se poate tine de termene si sa puna in practica angajamentele pe care si le ia, in termenul asumat Profilul persoanei selectate: - studii superioare; - proactivitate; - experience in managementul vânzărilor; - experience in coordonarea oamenilor; - usurinta în citirea documentelor; - bun organizator; - gandire strategica; - capacitate de identificare probleme / oportunități; - capacitate de analiza și crearea de rapoarte; - comunicarea ușoara; TASK-uri - relatia cu autoritatile - gestiune control autoritati - reprezentare in fata autoritatilor - mentinere relatie - furnizarea de documente solicitate in timpul dat - organizarea activitatii, in vederea evitarii amenzilor - solutionarea solicitarilor primite din partea autoritatilor - implementarea in companie a masurilor recomandate sau impuse de autoritati - in caz de amenzi primite, corectia in termen de 15 zile a motivului amenzii in cadrul companiei - administrare personal - gestiune concedii oameni - pontaj - contracte munca - derulare proces angajare - control medical si protectia muncii - dezvoltare personalului in locatie, pt cresterea nivelului de vanzari - identificarea timpurie a nemultumirilor / framantarilor oamenilor legate de locul de munca - gestiunea interna - respectarea legislatie privind modul de functionare - rotatia de produse - atat ca si timp, cat si diversificare de produse - gestiunea locatiilor - curatenie, orar functionare, proceduri de lucru respectate - imbunatatirea identitatii vizuale, prin gestiunea produselor prezentate - gestiunea fluxului de documente Identificarea si deschidere de noi locatii Ce oferim: -posibilitatea sa te afirmi si sa iti dovedesti abilitatile de bun manager si bun organizator -deschidere -salariu fix si comision din profitabilitatea liniei de business pe care o manageriezi -pachet saptamanal -mancare zilnic ( luni-vineri cat e deschis cateringul nostru) Este necesar sa detii permis de conducere si masina personala si sa o poti folosi in interes de servici( cu decontare de benzina/motorina), cu posibilitate a se da masina de servici ulterior.
Trimite-ne un mesaj

Completeaza formularul de mai jos iar noi iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.